torsdag 1 november 2007

Torsdag 1/11

Hej!



Idag är det exakt en månad sedan jag gjorde första behandlingen. Jag mår väl likadant som sist jag skrev, jag har fortfarande nystagmus, kanske inte lika mycket(vill jag tro).
Har gjort mina balansövningar lite mera frekvent nu än innan.
Jag mådde ganska bra i Tisdags och då festade jag med två rejäla promenader varav en var i skogen och det får jag nog lida för nu, mådde inte så bra igår dock LITE bättre idag.
Har haft kontakt med en man som oxå gjort denna behandling och vad han berättar så kan jag känna igen mig, så jag är nog ganska normal(vad gäller menieren) hi hi... Det enda rådet jag fått i detta läge är att träna på och försöka att leva som vanligt så gott det går.
Hade tänkt att börja jobba på Tisdag men som det känns nu så blir jag nog hemma 1 vecka till.
Är riktigt trött på att gå hemma och mögla men jag får väl leta upp lite extra tålamod någonstans.... Jag ska försöka att skriva lite oftare än vad jag gjort, är det någon som undrar något så är det bara att maila eller skriva här. Ni får gärna skriva och berätta hur ni har det.
Hoppas att ni får må bra!!!!!


Björn

3 kommentarer:

Cornflower sa...

stackarn :( När vi va på väg in till No fear sist sa jag tyst i huvudet "gode gud,gör mej pank,hemlös,övergiven av allt o alla bara han klarar denna dagen, inget j**vla anfall.." (inte kanske så bra att be om tjänster från honom med tanke på vårt samtal typ 5 min tidigare om du kommer ihåg.. hehe) Men du "överlevde" ialla fall.. å är inte hemlös ;) Hang in there!
//syster-yster

Maria sa...

äntligen ett livstecken... phu...

Jag ska ju in till läkaren den 14:de, och möjligen blir det insprutning då, har varit lite fundersam i slutet bara, när jag ser hur du mår. Hoppas vid gudarna att du börjar må toppen snart!!

Hur är det med balansen egentligen... är den urkass eller tränar du mer bara för att man ska?

Ananasens sa...

Hoppades på att få läsa att du mådde bättre. :(
Ska det ta sån tid?

Själv väntar jag på att få prova betasercen. Men har inget hört från läkaren än.

Kram