fredag 26 oktober 2007

Fredag 26/10

Hej!

Här är det ingen skillnad sen sist jag skrev av mig. Jag har fortfarande mina "ofrivilliga ögonrörelse" som det heter... Jag har varit ensam hemma i veckan då gumman har varit sthlm och pluggat, så jag har inte velat "pressa mig" genom nån hård träning eller så(gillar inte att ha anfall när jag är själv). Om det nu kan framkalla anfall?!?! Hade tänkt och köra på lite hårdare framöver med träning och så eftersom läkaren sa att det är bra för balansen...
Ni får ha en trevlig helg så skriver jag på måndag igen om inget händer...
Må bra // Björn

ps. Betasercen hjälpte inte för mig

1 kommentar:

Ananasens sa...

Har också funderat på det där om det är större risk för anfall om man tar ut sig. Men har inte kommit fram till nått.

Synd att inte betasercen hjälpte dig. Jag hoppas fortfarande på den. Och hoppas att den kommer snart så jag får testa. :)

Kram