onsdag 24 oktober 2007

Onsdag 24/10

Hej!

Tack för era inlägg, kul att ni skriver och läser!!
Inga anfall sen i lördags och det är ju skönt det.. Har fortfarande samma känsla som innan men jag var hos läkaren igår Tisdag(bättre sent än aldrig). Hon sa att det jag känner är helt normalt efter en sån här behandling, det obehagliga jag känner i ögonen är kraftig nystagmus vilket man får när balansen är eller håller på att dö ut.....Jag har även nystagmus i viloläge så det är inte så konstigt att jag mår illa och så...Jag ska tillbaks i December och då tas det beslut om jag behöver göra det en gång till men i nuläget gör man inget. Det är träning som gäller och försöka att leva som vanligt. Jag skriver på Fredag igen!!
Hoppas att ni mår så bra ni kan.

Mvh. Björn!!

3 kommentarer:

Ananasens sa...

Skönt att du fick tag på nån och att det verkar normalt såhär långt.

Har du testat betaserc? Ska få göra det så fort min läkare fått licensen att skriva ut det till mig. Vore kul att höra om nån blivit hjälpt. :)

Maria sa...

jag äter betaserc. känns som om jag fått tillbaka livet

Ananasens sa...

Maria - Låter ju kanon, hoppas att det hjälper mig också då.

Du får gärna höra av dig till mig om du vill. Ja, det får ni alla om ni vill.

ananasandersson at msn punkt com