måndag 12 november 2007

Mådag 12/11

Hej!

Jag har väl mått i stort sett som vanligt sen sist jag skrev. Glömde att skriva att jag har haft och har tinnitus på mitt friska öra i 2-3 veckor och det skrämmer mig som fan!! Vad ska man göra om det utvecklas meniere på det oxå!? Jag har börjat jobba halvtid idag och har tänkt att göra det i två veckor om det går som det ska. Jag har och ska inte jobba i verksamheten under dessa veckor så jag får en mjuk start... Det gick bra idag även om det var jobbigt, något annat var ju inte att vänta heller.. Tyvärr så känner jag mig lite nere nu när mitt andra öra spökar annars
är det på rätt väg. JAG VILL VERKLIGEN INTE HA DETTA PÅ BÅDA ÖRONEN!!!!!!!
Nu ska jag vila mig lite!

Björn

4 kommentarer:

Cornflower sa...

mm man skulle kunna tro att han bor hemma hos morsan, men det gör han inte, tack gode gud.. det hade blivit för mkt! haha
Tråkit att höra om tinnitusen.. Hoppas inte du får skiten på andra örat me :(

Vi hörs! kram

Ananasens sa...

Mådde inte heller så bra i mitt friska öra för nån vecka sen. ÅNGEST!!!
Hur kommer man må ifall det sätter sig där också? Ännu snurrigare och så gott som heldöv?
Men det försvann då iaf så jag hoppas det var nått annat som strulade.

Hoppas allt är så ok med dig som det går och att det fungerar att jobba.
Vad jobbar du med?

Kram

Maria sa...

Jag var till läkaren igår. Han är så bra så det är helt fantastiskt. Jag går hos Ödkvist, som skrivit en del av det material om meniéres som finns att få genom hrf. Jag fortsätter med betaserc och lasix, dosen betaserc kan man öka något om jag får mer besvär än jag haft i slutet. Just nu mår jag toppen :)
Ha det gott så länge

Maria sa...

hallå!!
hur mår du??