torsdag 8 november 2007

Torsdag 8/11

Hej!

Ja, jag vet att jag är kass på att uppdatera...jag får skämmas lite. Det som är positivt sen sist är att jag har klarat av en middag med 8 pers och så många människor har jag ej träffat på länge ;)
plus att vi hade kalas dagen efter och det gick bra. Idag har jag varit på jobbet och hälsat på, tänker att börja att jobba halvtid på Måndag, jag har kört moped fram och tillbaks det tar väl 20min totalt och det enda som är jobbigt är att titta snabbt åt ena hållet och sen åt andra....
Jag tycker att min nystagmus har blivit mindre än sist, inte bra men bättre. Jag är väl sådär bra på att träna(får skärpa till mig). Som jag sagt innan så är balansen "som vanligt" det enda som är svårt är att stå på något mjukt och blunda annars rullar det på.
Jag hoppas att ni mår bra!

Ps. Maria, du får gärna höra av dig och berätta vad som händer den 14:e.

Björn

Inga kommentarer: